Oradea, str. Onisifor Ghibu nr.3, tel. 0040 359 436 901, fax 0040 359 436 903, e-mail: onisifor_ghibu@yahoo.com
În perioada 28 - 29 mai 2015 o echipă de evaluatori a Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar (ARACIP) va fi prezentă în Liceul Teoretic Onisifor Ghibu din Oradea. Agenda vizitei este următoarea:
Data |
Interval orar |
Activităţile derulate Persoane implicate |
Condiții de aplicabilitate |
Observaţii |
|
28 mai 2015
|
8:00
|
Prezenţa membrilor comisiei în unitatea şcolară;
|
|
|
|
8:00- 8:30
|
Deschiderea activităţii de evaluare externă a calităţii în prezenţa reprezentanţilor unităţii de învăţământ: |
|
|
|
|
8:30- 11.00 |
Vizitarea şcolii; |
Se va realiza în prezenţa directorului sau/ şi a dir. adj. Vor fi verificate clădirile cu săli de clasă, arhiva, ateliere, spaţiul administrativ şi spaţiile auxiliare ( după caz) |
Vor fi verificate şi documentele compartimentelor (administrativ, contabilitate, secretariat, bibliotecă, dispensar medical, ateliere) |
|
|
11:00- 12:00 |
Asistenţe la ore; |
Vor fi asistate 4 cadre didactice- 30 minute fiecare evaluator. |
Se va pune la dispoziţia comisiei orarul şcolii. |
|
|
12:00-13:00 |
Întâlnire cu reprezentanţii CA şi CEAC ; |
În plenul comisiei de evaluare |
|
|
|
13:00-14:00
|
Întâlnire cu reprezentanţii elevilor, aplicarea chestionarelor la elevi; |
Vor fi convocati minim 20 elevi reprezentând toate specializările, formele si nivelurile de învătământ |
|
|
|
14.00- 15:00 |
Întâlnire cu cadrele didactice, aplicarea chestionarelor la nivelul acestora; |
Va fi prezent consiliul profesoral |
|
|
|
17.00: 18:00 |
Întâlnire cu reprezentanţii părinţil şi aplicarea chestionarelor. |
Se va realiza în plenul comisiei de evaluare ( cel putin un reprezentant din fiecare clasă si obligatoriu presedintele Consiliului reprezentativ al părintilor |
|
|
|
29 mai 2015
|
8.00 |
Prezenţa membrilor comisiei în unitatea şcolară |
|
|
|
8: 00-9:00 |
Discuţii cu conducerea şcolii şi membrii CEAC |
Vor fi puse la dispozitia comisiei Registrele cu anexe ale C.P. si C.A. precum si documentele CEAC |
|
|
|
|
|||||
|
|||||
9:00- 13:00 |
Analiza documentelor şcolare |
Fiecare membru al comisiei va verifica documentele care sunt de interes pentru domeniul lui |
|
|
|
13:00- 14:00 |
Concluzii în vederea întocmirii proceselor verbale |
În plenul comisiei |
|
|
|
14:00-16:00 |
Întocmirea proceselor verbale, |
|
Transcrierea proceselor verbale în registrul de P.V. |
|
|
16:00 |
Încheierea vizitei |
|
|
|